Smålandsstenar-besöket :)

Gud vilken riktig slappedag det har varit. Jag åkte ju som sagt till Smålandsstenar igår efter skolan. Väl hemma hos Sarah fick man en liten rundtur i huset och sedan gjordes det balfrisyr för hela slanten. Väldigt charmigt att sedan gå runt sådär inne på netto och ute på promenad där ^^ haha. det händer nog inte allt för ofta..eller jo det gör det säkert, det är ju faktiskt Sarahgalenpanna som bor där.. haha.

Somsagt var vi ute och gick en mysig promenad igårkväll och sedan var vi även inne på Netto där vi blev väldigt julpysselinspirerade. Ha-ha, jag skrattar bara när jag tänker efter. Vi hittade en massa pysselpapper som man kunde skapa julkort av och annat kul . Jag vet inte hur lång tid vi spenderade där inne, men länge måste det ha varit iallafall. Det sluta dock bara med att Angelika köpte två böcker till sin mamma och jag ringde min mamma för att berätta att jag ville julpyssla, haha ^^.

Efter att vi hade käkat riktigt god mat kollade vi på Sunes Jul och lite senare kom Frida&Anna för att hälsa på :) Vi somnade dock redan vid halv elva (!) vilket vi behövde, haha helt slut var vi.

Jag kom hem runt tre idag och sen dess har jag bara tagit det lugnt och sovit en hel del faktiskt.

Men ojdå, nu är ju klockan mycket igen så det blir väl till att gå och lägga sig snart (a) haha.


you know you love me :*

Kommentarer
Postat av: Saris

Tack för ni kom babes!

2008-11-23 @ 01:02:44
URL: http://attvarasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0