Min skolvecka xD

Måndag ~ 08.15-13.30
 Bild&Form+Floristbesök 

Tisdag -
sjuk

Onsdag ~ 08.15-15.00
Frisörteknik hela dagen

Torsdag -
Ingen skola, jobbar hemifrån

Fredag ~ 08.15-11.00
Engelska



Med andra ord är jag hemma idag då. Vi hade nämligen ingen mattelektion idag vilket innebar att vi bara skulle haft svenska idag på eftermiddagen. Men jag mejlade Jenny (min svenskalärare) och frågade om jag kunde jobba hemifrån, så i morse mejlade hon dagens uppgifter till mig. Väldigt snällt!

Så idag pluggar jag o tar de lugnt fast vid 16.00 ska jag till doktorn för att kolla om min handled behövs brytas upp eller inte :/ läskigt.. sedan blir det nog en tripp ner till båstad för att umgås med Paulina så de gillar vi :)

men nu ska jag fortsätta att plugga :)


you know you love me :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0