Hur ser jag ut genom andras ögon?

jaa exakt. hur ser jag ut genom andras ögon egentligen?
upplever dom mig som jag upplever mig själv?
ändras mitt utseende genom andras ögon?

jag blir totalförvirrad bara på att tänka över det.. men jag tänkte ta upp just detta eftersom jag och en klasskompis diskuterade det för några veckor sen och eftersom jag kom att tänka på det innan idag påväg hem från träningen.. hur tror ni att det är? om t.ex. du och en vän står och kollar på varandra genom en spegel,, tror ni att eran vän ser er som ni själva ser er? ååh gud.. det är förrvirrande att skriva om tillochmed ju xD

men jag tror ni förstår vad jag menar... själv tror jag att man inte kan se någon annan precis som den personen själv ser en. men ändå, hade det inte varit intressant att kunna se en själv genom någon annans ögon eller så?

haha gud vilket förvirrande inlägg ;p


you know you love me :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0