Fredagsplaner och annat tillägg :)

Sitter här hemma och har lite smått panik. klockan börjar bli mycket, jag hittar inget passande att ha på sig imorgon + att jag måste packa eftersom jag och Angie ska med Sarah hem till Smålandsstenar imorgon efter skolan.. Men det ska ju bli najs iallafall, om jag bara kunde hitta lite kläder åtminstone!

Denna lilla helgtrippen innebär alltså även att jag inte kommer få blogga av mig förrens på lördag eftermiddag något.. men det blir säkert bra :)

Måste bara tillägga att en klasskompis till mig hade tydligen pratat i sömnen inatt och pratat om mig, eller rättare sagt, mina bilder från GBG-resan, awwe snutte ^^


you know you love me :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0