Busybusy! :)

Idag har jag hunnit med mycket. Och jag hann även komma hem innan mörkret hade lagt sig!

Jag började ju halv tio idag och då hade vi prov. Efter provet slutade vi, och då var klockan runt tio. Då kollade jag på "Step up 2" tillsammans med Sarihs, Angie o Valona! :) Sedan käkade vi lunch och efter det stack jag och tränade i ca 35 minuter. Duschade och drog sedan tillbaks till skolan där jag träffade pluttarna igen och då kollade vi på "How she move", eller åtminstone början. Jag tog 14.04-tåget hem och mamma hämtade mig 14.22 vid stationen i båstad. Vi åkte till Arons o handlade. Sedan var vi hemma runt halv fem. Då käkade vi pyttelite tacos. Sedan kollade jag lite av slutet på "How she move" och sedan gjorde jag fruktsallad. Sedan fortsatte jag att kolla på "How she move"-slutet och därefter gjorde sis pannkakor. Nyss har jag packat ihop för morgondagen och onsdagen. Sover ju hos Angie imorgon eftersom vi ska till GBG på studiebesök på onsdag. Lite hårmodevisning och information o sådant. Sedan sover förmodligen Sarihs hos mig efter det besöket. Haha, shitja..

Nu ska jag kolla på Step Brothers och sedan blir det sömn för min del.
+ att imorgon har jag utvecklingsamtal
+ att imorgon ska Phong med upp och se hur vi på frisör i halmstad har det




you know you love me :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0