Badisbadisbadis (y)

Nu har jag precis tagit ett välbehövligt bad. Helt mörkt med tända ljus o "systrar i jeans" samtidigt, det kan verkligen inte bli bättre. Att ta ett varmt bad är fasiken något av det bästa som finns, för då tar man det verkligen lugnt o man tänker inte på något annat just för stunden, sjukt härliga 39 minuter.

Var ute med Becka en runda också innan, det var ett bra tag sedan vi träffades sist så det behövdes det med. Det var dock efter vår lilla regnpromenad som jag kände att jag behövde badet ^^ Vi var verkligen blöta o kalla från topp till tå. haha. och stackars B skulle köra moppe hem, awwe.
Iallfall när jag väl krypit ner i mitt varma bad så börjar det ryka och sånt, såååååå mycket frös jag, haha ^^ 

Skola om 10h 40min och vi ska ha very funfunfun right? ;)



you know you love me :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0