Vuxna kan också ha kul ?

Så min kväll resulterade i att jag mest tog det lugnt. Mam&Pap hade förfest här hemma vilket innebar att det var rätt mycket liv så tillslut bestämde jag mig för att dra hem till Matilda eftersom hennes föräldrar var här.  Nu har jag nyss kommit hem från henne och det är redan efterfest här :s Tydligen var karaokekvällen ingen hit så dom hade gått hem nästan direkt igen. Nu sitter dom och spelar kort o fjöntar sig, väldigt stabilt (y) Undra hur mycket sömn jag kommer få inatt...

Imorgon ska jag nog plugga lite och försöka få mina blondceller utrotade. Om jag lyckas är en annan sak.. haha :*

Bjuder på en dagenefter-bild som tog efter förra årets lussevaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0