party like a rockstar

bildbevis från det årliga julbadet i havet. Det va ju lagom kallt kan jag säga. Jag badar dock hellre än att bli trackad av min familj resten av året för att jag inte badade, haha.

Skäms lite över min dåliga uppdatering men jag har ju spenderat 25-30december uppe i värmland, alltså kom jag hem sent igårkväll. Vi hade det mysigt i värmland och det var skönt att komma iväg lite :)

Och idag är det dagen med stort D. NYÅR! Tycker dock att det är lite överskattat men detta året känns det som om allt är under kontroll. Jag har en fullbokad dag som börjar med att jag, Hannah o Essan tar bussen in till ängelholm för att fixa lite grejer. Sen ska jag upp till Sabina för att laga mat o så med tjejerna. Och vid halv elva blir det buss till grevie där vi ska möta upp lite funny people. Taxin går hem runt halv fyra och jag tror det kommer bli en toppenkväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0