I'm safe up high, nothing can touch me

17 December hade vi som sagt egen hårvård i skolan. Kan ju tänka sig vad som hände med mitt hår ^^, Jag erkänner att jag hade ett par crazy planer från början, men jag höll tillbaks lite på dom och nöjde mig helt enkelt med att bli brunette.

18 December blev det en massa mys i skolan och sedan lekte jag med laura hela dagen. Slutade med att vi somnade gott hemma hos mig :)

19 December - även denna dag spenderades fullt ut med laura. Jag har verkligen alltid lika roligt med henne.

20 December ägnades åt en massamassa sömn, och det behövde jag verkligen. Senare på kvällen begav jag mig upp till Sabina där även rebecka o laura befann sig. Blev en väldigt massa myssnack och även en del konstaterande över hur konstigt vissa människor kan bete sig ^^

21 December, alltså igår, hade vi släkten på besök för att fira mig o mami som fyller år snart. Jag begav mig dock till grevie redan 19.00, liten svikare jag är haha. Vi firade Simons födelsedag hos honom och jag, precis som alla andra, hade en riktigt rolig kväll.

Och idag vaknade jag hemma hos laura av att hon typ.. skrek i mina öron. Najs där kåmpis!! Tog bussen hem 12.20 och då åkte laura till DK.

OCH IMORGON FYLLER JAG 16 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0