Another ordinary day?

En dag som blev lite mer speciell än vanligt. Vi hade våra första färgkundpass idag.. Eric kom upp till halmstad för att vara min modell. Väldigt snällt! Kan ju säga att det var väldigt nervöst till en början men nervositeten släppte med tiden :)
Efter att hårfixet var klart gick vi iväg för att äta och sedan bar det av hemåt. Trevlans.

Min gårdag... Kommer jag ens ihåg så långt tillbaka.. Eller jo just det. Förslövs a-lag (innebandy) mötte Helsingborg hemma. Och jaa , henke larsson var med. mhm, ge mig säger jag bara...

Imorgon ska jag kolla Rögle med Emil , trevligttrevligt :D

btw, sitter och kollar igenom en massa gamla äckelbilder ^^,
här har ni en av dom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0