a merry merry christmas?

Då va de min födelsedag igår o julafton idag.

Min födelsedag blev väldigt mysig. Spenderade den mestadels med familjen. Laura kom även en sväng senare.

Julafton då alltså. Ärligt talat känner jag ingen som helst julkänsla inom mig. Jag vet inte varför det är som det är i år. Kanske är det pga. vädret? Kanske pga. att detta höst/vinter - halvåret har gått så sjukt snabbt.

Snart ska jag till kyrkan med mami o fam. borgcrantz, tror jag?! Och lite senare ska vi ner o bada i havet, årliga julbadet. Fyfan. Och Laura hade även lite planer på att följa med, får se hur det blir med dom :)

Nej, nu ska jag börja göra mig i ordning :)
God jul allesammans!

(bilden visar årets pepparkaksresultat ala lillebrors design)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0