Sömn (!) o andra saker

Inatt har jag sovit riktigtriktigt skönt fast somnade dock lite sent. Innan har jag haft så pass ont i mina revben att jag inte ens kunde ligga på sidorna eller på magen utan bara på rygg. Sen kunde jag börja ligga på vänstersida och så småningom på magen också men nu kan jag tillochmed ligga på höger sida, där mina revben är brutna, vilket känns riktigtriktigt bra eftersom det visar att mina skador börjar avta!

Gårdagen slutade hos Matilda, där vi kollade på "Pretty Woman" och lökade. Alltid trevligt. Gick sedan ut en runda och träffade Sebbe o co, och gick hem till Matilda sen igen och kollade på film med Ingela. Var hemma runt tolv. Då kollade jag lite på OC och somnade på soffan.

Från en sak till en annan, så förstår jag inte vad alla håller på med. Finns inte någon som gör något om dagarna utan livet börjar typ sent på kvällen. Väldigt bra sätt att ta vara på sista dagarna av sommarlovet måste jag säga.

Och måste också säga att som ni säkert vet råkade jag färga mitt hår i massa konstiga blonda färger, och jag förstår inte hur man klarar av att ha blont hår. Det blir sjukt slitet och jag verkar inte hitta rätta hårinpackningen för att ta hand
om de slitna. Någon som vet någon bra hårinpackning som skulle passa?

Nej, nu ska jag fortsätta kolla på OC och sen får vi se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0