Gårdagen...

...blev som vanligt. Vaknade 05.45 och tog bussen till båstad 06.43 och därifrån tåget 07.37. Skoldagen var jätterolig och vi jobbade i grupper om tre. Alltså en etta, en tvåa och en trea :) Vi skulle göra olika håruppsättningar efter tema och min grupp valde temat natur. Det blev jättefina resultat för alla grupper.



Slutade elva men stannade dock kvar på skolan tills mitt tåg skulle gå 13.04. Skönt nog var det många andra som stannade kvar eftersom dom skulle ha sina mentorsamtal som jag redan hade haft. Emma vågade då mitt hår. Väldigt fint :)



Stannade i båstad och umgicks med Cecilia och Marcus ett tag och tog sen bussen hem för att sova o så. Sen tog jag och Becka halv nio-bussen till båstad där hon skulle käka och vi sen skulle träffa lite trevligt folk. Vi tog tio över tio-bussen hem och softade hos mig ett tag. Becka åkte hem vid halv ett någon gång för att vi var båda helt utmattade.

Idag får vi se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0