Nu är Mollan sleden. Skönt att bara har varit hemma ikväll. Känns som om jag behöver få lite extra sömn nu inför skolstarten, fast tvivlar dock på att jag kommer att gå o lägga mig i tid dom nätterna som återstår av sommarlovet. Fast det låter bättre o säga så ^^.

One tree hill väntar där nere på mig, snart är det dags att återgå till det.

Imorgon ska jag till Båstad på kvällen. MÅSTE säga hejdå till Josse som åker på söndag morgon.. :/  Som sagt kommer jag defenitivt åka upp och hälsa på henne :) Det är så skönt att vara i hennes sällskap för hon är en sån person som alltid gör en glad bara genom att närvara. <3

Nu är de one tree hill o sömn som händer härnäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0