Beroenden o våldgästning

Har precis kollat klart på kvällen/nattens avsnitt av "Sex & the City" som visas varje vardag på kanal 3 klockan 23.00. Har blivit beroende nu tror jag..

Kvällen slutade med att Ollebolle kom hem till mig, och efter att vi mest tagit det lugnt i typ två timmar begav vi oss hem till Matilda för att våldgästa. Mycket trevligt.Vi kollade på "Miss Secret Agent 2" medans dom flesta av mina andra kompisar var hemma hos Caisa och firade henne. Hoppas på att dom fick en bra kväll. Iallafall kändes denna enormt lugna kvällen välförtjänt, eftersom jag hade ont och inte orkade så mycket annat ^^,

Imorgon, eller jaa, idag vet jag inte riktigt vad som händer. Får förmodligen planera efter vädret.. Och eftersom det är onsdag nu kan jag ju säga att det är imorgon som jag förmodligen ska ta av mitt gips, yesyesyes!!!!!

Känner att det börjar bli dags för lilla malin att gå o lägga sig nu..Godnatt!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0