28/7

Idag när jag vaknade kändes allt sjukt bra. Verkligen helt rätt o så. Mötte Sarah vid bron i halmstad så vi hade följe sista biten till skolan. Sedan mötte vi upp Emma och sedan skulle vi gå till expeditionen för att "friskanmäla" mig ,haha.
Och sedan var det dags för matte A. För det mesta har jag hatat och varit riktigt dålig på matte, men Anders, vår mattelärare, fick allt o verka enkelt och fick ämnet att bli ROLIGT tillochmed ! Riktigt skönt

Även svenskan var helt okej förutom att alla fick sina datorer utom jag som hade glömt mitt datorpapper hemma :/ haha. Men får den dock imorgon :)
Becka kom förbi en runda innan och nu har jag bara tagit det lugnt. Tänkte ta ett varmt mysigt bad nu. Hör av mig senare förmodligen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0